Beckissss

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Beckis - 15 augusti 2012 23:32

Ja denna dag är nog denbästa på hela lovet! har träffat personen som är så under bar, den person som får mig att le, den som gör mig så jag mår bra!! älskar denna person så himla mycket!! går inte förklara med ord hur  mycket hon betyder för mig, fast vi inte träffas lika mycket som vi gjorde förut så då vi träffas så känns det som  vi aldrig har varit i från varandra!! det är sånt som kallas äkta vänskap!! <3 VI satt mest och pratade om allt och ingenting!! så ska evetuellt till henne på novemberlover!! är ju bara 11 veckor :P känns ju inte länge alls!! hihi jaja

då hon hade farit så åt vi middag och sedan så gick jag ut och gick med prinsen king!! kul de, lekte och hade kul, sedan var jag med jossan, cyklade och tokade oss.. haah, galet kul!! och nu har jag städat i hop i mitt rum så jag kan damsuga i morgon!! :) härligt de, imorgon blir nog en lung dag!! lite lek med kingen kankse!! :) har haft en helt perfekt dag!! började bra och slutade bra!! :)

Har knäppt ett par bilder men har inte lagt in dom på datorn så ska försöka göra det i slutet att veckan :D


Älskar bara personer som är värd att bli älskad!!!


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards