Beckissss

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Beckis - 20 augusti 2012 21:32

Har många favorit artister men bara ett favorit band :)

Kan inte säga bara en favorit artist men säger dom  tre bästa iaf :)


Artister


1. Miley Cyrus

2. Cher Lloyd 

3. Moa Lignell

Det är väl dom tre som jag lyssnar mkt på just nu!!


Band

 

Takida

Och lite stiftelsen fast det är ju bara en låt :)


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 20 augusti 2012 21:25

Hade ju lovat er att jag skulle göra ett inlägg efter jag hade spelat fotboll, men så blev det inte. tog och målade och satt i ett fotbad :) sedan så gick jag in och lagade mat för jag skulle fara och va en underbar person:)<3 det va riktigt kul! satt och pratade och pratade lite till och så cyklade vi, och sedan så träffade vi en annan underbar person som dissade oss för att gå och se film :P  så då for vi och cyklade och sedan så skulle hon hem, och nu sitter jag här :) kollar på ensam mamma söker, har tyckt förut att de var trist, men ska ge det ett försök igen!! hittills så är det rätt bra :) jaja.. Har haft en bra dag/kväll:) så nu ska jag avnjuta en milkshake :D


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 20 augusti 2012 11:21

Ja då har man vaknat och sitter nu och njuter av en frukost :) har sovit helt underbart i natt med, har sovit runt 11 timmar i natt med :P haha, kan det där och sova jag :P ja nu medans jag äter frukos så kollar jag på american pie the wedding :) den har jag aldrig sett men ser ut som att va samma tok iaf :P hihi.. Ja efter detta så ska vi ut och spela lite fotboll.. sedan vet jag ej vad som händer, men det lär ju visa sig då :D

Hör sedan då jag har varit ute :)

 

längat till snön nu :) haha

Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards