Beckissss

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Beckis - 1 augusti 2012 23:10

Hade lovat er lite bilder, men så tyvärr så var jag inte hemma ikv, och nu orkar jag inte lägga in bilderna på datorn för att lägga upp dom.. men ska försöka att lägga upp dom i morgon då jag kommer hem från jobbet, annars blir det nog i morgon kväll ist, vi får se när det blir..Men om ni har tur så kankse i får fler bilder än vad jag hade tänkt, så den som väntar får se :)!

Ikv så har jag iaf varit och myst borta hos momma, vi hjälpte henne med ett jätte snyggt bord som hon hade fått av sin son :) ett glas bord blev jätte snyggt ute på hennes altan :D hihi

Nu ska jag snart till och sova, så god natt på er!!

Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 1 augusti 2012 15:59

Gud vad skönt att det är sol ute :)Har jobbat idag med, fick klippa gräs.. gick ju fort de!! så fick sluta tidigt :P hihi

Då jag kom hem så gick jag ut och gick, en skönt och härlig promenad :) så nu är man ny duschad så nu kan man gå ut och hoppas s-matta :D hihi

Knäppt några bilder som jag tänkte lägga ut sedan, men det blir inte förns ikv!!


Ha en fortsatt bra dag :D


Puss och kram

             // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards