Beckissss

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Beckis - 20 december 2012 23:16

Ja då har mån äntligen fått lov och köpt alla julklappar, hunnit med att julfika med hannah och Frida:-) riktigt mysigt var de:-) och ikväll så var det bandy träning så jag för dit:-) kul var det:-) och nu ligger jag och halv sover i min underbara sköna säng:-) imorgon blir det att slå in julklappar och kanske ta sig en promenad och ta lite kort:-) varn fortsatt bra kväll:-)
Bilden är från idag då vi hade julfika med klassen:-)


Puss och kram

//beckisss<3

Av Beckis - 20 december 2012 11:58

Nu har vi fått julLov och jag sitter fortfarande kvar på skolan :( slutade kl 11 men tar mig inte hem förns två typ :( aja, får ju va med hannah tills dess då :) vi ska gå över till dollar och hon och hennes lillasyster skulle handla något :P så då följer jag med bara för jag inte vill sita kvar på skolan. och om jag har tur så har pappa kommit till ström då oxå :D Ja idag så har vi haft pyssel på temat, och ja vi gjorde väl inte så mycket med en snöstjärna och två kort han jag med :P inte så mycket men det blev iaf bra :) Sedan så vann jag en mugg med.. elr om man kalla det vinna. Vi slog en tärning och fick öppna ett varv i taget om man fick en sexa. och jag fick då en sexa och hade äran att öppna och där i låg det en mugg :) så nu har jag en fin mugg :P haha!! aja.. vet inte vad jag ska säga mer :P Jo jag måste slå in julklapparna i i helgen :P och städa mitt rum från topp till tå, skulle nog behövas.. aja ha en bra dag :P

 


Puss och kram

             //Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards