Beckissss

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Beckis - 1 december 2011 19:47

 

Smörgåstårta som jag har gjort :D Kommer bild när den är helt klar :) Fast den komer i morgon!

   


     

   

  Liten, Mellan och Stor :P haha.

  Min dator :)

Hoppas ni gillar bilderna :D


Puss och kram

                         // Beckisss<3

Av Beckis - 1 december 2011 17:26

JAja, som alla vet så har jag haft en jätte bra dag :) Jag har sluppit 2½ lektion idag :) Första halva lektionen så var jag och klippte mig(kommer bild senare), sedan när jag kom tillbax var det bara 30 minuter kvar.. Han percis bli klar med arbetet som vi skulla va klar med :) Sedan så hade vi lunchoch sedan Naturkunskap, nog den tråkigaste lektionen... Men läraren va snäll idag, vi fick sluta 20 minuter tidigare :O man bara, du vet väl att vi slutar om 20 min, hon bara, ja men jag har inget mer att säga :P hahah Sedan så skulle vi haft matte men den blev inställd för läraren hade blivit sjuk :D Sedan så skulle vi ha haft engelska men våran lärare skulle till östersund tror jag :P Så då hade vi svenska den lektionen och fick sluta tidigare ist :D Kul de... Så vi gick ut på ström ist, sedan tillbacka på skolan och satte oss i bibbla... Veronica satt och läste, Tina satt med datorn och jag satt och kluddade lite :P ahah... Demindre roliga idag var väl att det var jätte hallt så jag har hållit på att ramla typ hela tiden :P inte kul, men tina skrattade hela tiden... Sedan så var det jätte halt på vägen hem med, så bussen fick köra jätte sakta, vi var hemma en kvart senare än vanligt :O Men sånt händer, tur att man inte hade någon tid att passa :P Ja nu ska jag kolla på tv och sedan gå uppp och göra en smörgåstårta :) 


Puss och kram

                        // Beckisss<3

 kommer bilder senare ikv hoppas jag :P



Av Beckis - 1 december 2011 13:00

Bästa dagen tror jag :P Slapp både Matteen och Engelskan :) så skönt :) Så nu får vi ha svenska kvart över 1 och sluta tidigare :D SItter utan för ä13 och väntar, finns inte så mycket mer att göra... Sedan efeter svenskan så ska jag fortsätta med hälo arbetet så det blir klart :D och lyssna på musik :)

Av Beckis - 1 december 2011 12:25

Då har vi snart Matte, sedan en timmes rast för vi inte har någon Engelska :D Jippi......


 
Av Beckis - 1 december 2011 09:41

1. Krustång Obhnordica 399:-

2. Zipperall Bubbleroom 699:-

3. Kläder, byxa, tröja m.m

4. Pengar

Lite saker som jag önskar mig.... Kom inte på något mer....



Jaja, nu sitter jag och lyssnar på musik och har lektion, vi ska skirva om leksaker, men är redan klar... Så jag vet inte vad jag ska göra..

Har klippt mig i morse :D Kanke kommer en bild i kväll...



Puss och kram

                            // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards