Beckissss

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Beckis - 16 december 2011 21:49

Sitter nu och njuter av attt det är helg :) Skönt med sovmorgon i morgon.. så hoppas att man inte vaknar kl 8 bara :P hahah, tror inte att det är någon fara :P Nu sitter jag och kollar på Svenska hjältar-galan.. Så bra :) Så gulligt... Alla blir så rörda och allt blir så bra :P 


JAja, i morgon så ska jag på bandy här ibacke kl 3 :) kul det!! hoppas de vinner igen, som förra veckan... 


Puss och kram

                      // Trött beckisss<3

Av Beckis - 16 december 2011 13:35

Har lärande utveckling, gud vad jobbigt det är, sitte rbara att skriver massa saker. Om massa saker vi ska ha prov på, fast inte föräns efter jul. :D Men vi slutar snart... Eller vi har iaf rast om fem minuter... Sedan har vi lektion till klockan 15.15 Sedan så ska man åka med bussen hem idag.. behövde inte det igår.. Kanske får sova lite på bussen:D hoppas det!!! Sedan så ska man sitta och göra klart gandhi frågorna... Men är snart klar så det är ingen fara. Ska baar göra några på justeringar... :P ahaha...'JAja nu ska vi snart ha rast :d


Puss och kram

                        // Beckisss<3

Av Beckis - 16 december 2011 08:59

Saker jag är beroende av är: Tuggummi, sova, att träffa folk, vara ute och lyssna på musik...

Om inte jag får göra detta så fungerar inte min dag.. :P så då vet ni det :P






JAja, nu sitter jag på kommunikationen och inte gör något alls... vi fick göra vad vi ville, så då sitter man med dator och kollar runt... Sedan så har vi människors miljöer ända tills vi slutar kvart över 3... långt det :P eller vi har lärande utveckling där i mellan med, men det är bara i en timma... :( kul... Nej, så dryga fredagar... Men skönt för det snart är helg :D Igår så var vi och handlade julklappar... Kul, det.. Var in på dollar och handlade lite med, där köpte jag högtalare till min dator för 30 kr, billig :) dom var faktist riktigt bra om man tänker på vart dom är köpt och priset :D Sedan så köpte jag tuggummi och en plånbok :P en rosa!! så snygg :D Vi får se vad som händer ikv!!!<3


Puss och kram

                     // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards