Beckissss

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Beckis - 10 december 2011 22:30

Jaha, vad har man gjort idag???

Jo vaknade kl 11, låg kvar i sängen stund, sedan så gick jag upp  och åt frukost :P sedan så dammsugade jag övervåningen, sedan så klädde jag på mig... Efter jag hade klätt på mig, så kollade jag på film(Onsdakn) så hemskt att man kan göra så... Men det var iaf jätte bra... Sedan så for jag på bandyn :) Det var kul, satt me fia, hennes kille och emelie :D Så kul man hade... Sedan så for jag hem och åt middag sedan så kollade jag klart på ondsakn... Kollade klart på filmen innan middagen.. Efter det så gick jag till majlinis..Då kollade vi på datorn och sedan så gick vi ut och gick :P HAhah, kul de....

Och nu sitter jag med dator och ska snar kolla på film... Sedan så ska jag nog sova...

Imorgon är det julmarknad :D Kul det, hördes som det skulle vara många stånd(bord :P HAHAHAHAAH...

Sedan i morgon kväll så måste jag plugga...'

På måndag så måste jag lära min vän tina hur man räknar ppm och promille... :P HAhah, undra hur det kommer att gå.. Det märker man då.

Ja imorgon så kanske man också ska ta och köpa några julklappar... HAr bara köpt tre stycken än.. Fast det är ju ganska läge kvar?! :P 


Jaja, nu ska jag ta och kolla på film :d


Puss och kram

                    // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards