Beckissss

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Beckis - 2 december 2011 23:25

Lovade att ladda uppen bild på tårtan, men orkade inte göra det ikv, så det blir i morgon... Kan iaf säga att det blev jätte jätte god :D


Har percis kommit hem från en myspys kväll med fia och idol :) Har haft det lika mysigt som vanligt :) Går inte att ha omysigt direkt :P A somdade i mitt knä ikv me, så J***A mysig  :D

Tråkit att Moa åkte ut, hade tippat henne som vinnare... Men så blev det inte..

Jag och fia satt och höll  vara händer för att hon skulle gå vidare... Men då blev det fondell ist!! Surt, var nästan att jag började gråta :P haha... Nä men har tyckt att hon har gjort så bra ifrån sig! <3

Älskar den låten!!!

Nä nu ska jag sova, så jag kan städa  och plugga imorgon :))


Puss och kram och god natt alla mina fina läsare

                     // Beckisss<3

Av Beckis - 2 december 2011 15:03

Nu har vi sett på en tre timmars lång film med bf1:) den var bra men lite små dryg!!! nu sitter jag och väntar på att bussen ska komma så man kan få fara hem :) Dagen har varit bra annrs :D Ikv så ska jag fixa smörgåstårtan kklar och sedan få man se vad som händer!!! ku det......  Nu ska jag ta och packa ner det som man ska ha hem!!  :D:D


Puss och kram

                      // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards