Beckissss

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Beckis - 3 december 2011 22:44

I eftermiddag så har det snöat(äntligen) Så kul... Så ikv så har jag och majlinis varit ute, först så gick vi och kollade på mina snowboards och då jag skulle öppna boden så ramlade jag och sedan så fick jag stavar i huvudet :( :P Sedan efter vi hade kollat på det så gick jag in  och tog på mig täckbyxor och sedan så gick vi hem till henne och byggde en snögubbe :) Den blev jätte fin :) Vi höll på i 1½ timme... Var iaf jätte skoj, blev barn på nytt!!!

Här kommer några bilder som jag har knäppt med min HTC Wildfire S :D

     



Den blev riktigt snygg :)

Komentera vad ni tkr!! <3


Puss och kram

                      // Beckisss<3

 
Av Beckis - 3 december 2011 18:39

     

Här kommer bilder på smörgåstårtan.. När den nästan var klar och när den var helt klar!!! :D


Puss och kram

                        // Beckisss<3

 
Av Beckis - 3 december 2011 14:40

HEj hej hemst mkt hej...

Nu Har jag börjat städat och har börjat att sminka mig och börjat med att fixa håret :P HAha undra vad jag ska fortsätta med ?! Jag tror jag väljer håret..

Om ca en timme så ska vi väg på julbord :p haha , ska bli gott..

Nu skollar jag på tv med, Awkward :D älskar det!! JAja


Kommer bilder ikäll...

Puss och kram

                        // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards