Beckissss

Alla inlägg under december 2011

Av Beckis - 9 december 2011 09:23

Då var det skola igen då... Sitter nu i Ä13 och har lektion(KOmmunikation) Inte det roligaste för vi har det ända till 11.20 Det är 2 h kvar... Sedan resten av dagen så har vi Människor miljöer ända till 15.15 Kul de... 


Ikv så är det IDOL som gäller....




Puss och kram

                     // Beckisss<3

Av Beckis - 8 december 2011 20:22

Jaha, idag så  har jag varit piggare än igår :) skönt.. Idag så blev man chokad igen, fick sluta 15 minuter tidigare idag från naturkunskapen... Brukar aldrig få sluta tidigare :P haha..

Jaja, annars så har väl skolan varit helt okej...

Nu ik så har jag kollat runt på datorn och kollat på tv... Nu kollar jag på lottas jul på liseberg elr vad det heter :P haha, finns inte något annat att se på... HAha

Imorgon är det fredag och idol final :) undra vem som vinner???

Lördag så är det inne bandy i sporthallen :) Söndag så är det julmarknad, om där i mellan måste jag plugga på ord och naturkunskaps provet... JAja det ordnar sig säkert :P ahaha...

Nu snart så ska jag gå och lägga mig, så jag är pigg i morgon så jag orkar se IDOL FINALEN!!


Puss och kram hoppas en bra dag i morgon :D

                     // Beckisss<3

Av Beckis - 8 december 2011 20:22

Jaha, idag så  har jag varit piggare än igår :) skönt.. Idag så blev man chokad igen, fick sluta 15 minuter tidigare idag från naturkunskapen... Brukar aldrig få sluta tidigare :P haha..

Jaja, annars så har väl skolan varit helt okej...

Nu ik så har jag kollat runt på datorn och kollat på tv... Nu kollar jag på lottas jul på liseberg elr vad det heter :P haha, finns inte något annat att se på... HAha

Imorgon är det fredag och idol final :) undra vem som vinner???

Lördag så är det inne bandy i sporthallen :) Söndag så är det julmarknad, om där i mellan måste jag plugga på ord och naturkunskaps provet... JAja det ordnar sig säkert :P ahaha...

Nu snart så ska jag gå och lägga mig, så jag är pigg i morgon så jag orkar se IDOL FINALEN!!


Puss och kram hoppas en bra dag i morgon :D

                     // Beckisss<3

Av Beckis - 7 december 2011 08:45

JAha, då sitter man i skolan igen, idag är en sådan dag som man inte vill till skolan... Gick och  la mig 8 i går kväll... men hjälpte det att man gick och la sig tidigt, kunde ändå inte somna förän 9 halv 10... Fattar inte vad det är, sover as dåligt och är as trött.. JAja, hoppas det blir bättre för orkar inte va såhär jävla trött..

Nu sitter jag och lysnar på musik(inte ovanligt alls) och gör något tråkit folkhälsoarbete... INte så jätte kul, när man inte vet hur man ska skriva sp det blir bra :P hahaha... Till helgen så är det julmarknad i backe tror jag :P11 december kl 13:) kom och kolla :D Brukar vara kul :P haha...


Puss och kram

                   // Trött beckisss<3

Av Beckis - 6 december 2011 17:15

Här kommer en fungerande låt :) andra fungerade inte :( <3 Ängnar denna låt till en person som finns i mitt hjärta :) Jag hoppas att denna person vet vilken det är<3

Av Beckis - 6 december 2011 13:25

Jaha, då fick man rast i över en timma est för  att ha lektion... SKönt...

Så nu sitter ma och nördar dator och samlar kraft för att orka ha Naturkunskap.....

Här kommeren text som är så fin :)


Så fin, tänker på en vis människa när jag hör den<3



Puss och kram

                      // Beckisss<3

Av Beckis - 5 december 2011 18:06

Hem kommern från skolan...

Var drygt att vänta på bussen idag, hade inget att göra, hade inte lust med något... Men det funkade...

Gick på dollar och köpte lite saker....

Örhängen...

Dator sak...

Kulor...

Stift...

Cola...

Ansikts masker...

Sedan så köpte jag inge mer tror jag :P Eller jo en plast kasse :P Haha

Nu ligger jag och lysnaar på musik och pluggar... Har idrotts prov på onsdag Anatomi.. inte det roligaste men det fungerar...

Ska snart kolla på en film sedan julkalendern :D SÅ kung den äralltså :p Haha...

Längtar tiil på fredag, idol finalen :D Undra vem som vinner, hoppas på robin :)

Så grymt bra :D <3




Jaja, ska plugga nu...


Puss och kram

                        // Beckisss<3



Av Beckis - 5 december 2011 09:19

Nu sitter jag i Ä13 och väntar på att vi ska ha svenska :p Sitter och lysnar på musik men mina kära vänner V och T :D SÅ kul, enna siter och läser och den andra sitter och läser min blogg :D Själv sitter jag och lysnar på musik och skriver med folk :D Andra lektionen sedan lunch sedan engelska och sedan så slutar man :D


Läste nyss en blogg som är helt sjuk ?!...


Puss och kram

                     // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards