Beckissss

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Beckis - 10 november 2011 14:12

Nu har jag en ny omröstning, och jag villgärna att ni röstar, är så kul och se vad ni röstar :D Puss och kram!! :D <3

Av Beckis - 10 november 2011 13:57

Då har man nyss haft prov och jag tror att det gick bra :) Vill inte göra om det...  NU snart har vi svenska, ska bara sitta och skriva någon skit på datorn, och lysna på musik... SNart är det HELG :D LÄNGTAR jätte mkt, tillveckan har vi APL=prao... SKA bli så kul att vara med dom små barnen! :D

HAr tråkit nu, finns inget att gör, har inga roliga som är inne på msn, bara tråkit just nu, vill heeeeeeeem.


Puss och kram

                       // Less beckissss<3

Av Beckis - 10 november 2011 08:10

God Morgon  

JA då är man tillbaka i skolan igen... :( Idag har vi prov i naturkunskap, eller jag har prov för att jag var sjuk när dom andra hade det :P HAha... HOppas det går bra... Vill inte ha omprov.

IDag så behövde jag inte åka buss, för att pappa skulleändå till ström så då fick jag åka medhan :D Så awesome!! Nu har vi snart lärande unteckling, det är ju lite roligt iaf!! Fast vi kommer inte ha så mkt lektion nu, för det kommer någon från facket som ska prata med oss!!! KAnske inte det roligaste men det kan ju vara bra :P haha... JAja, det kommer nog ett inlägg sedan idag :P


PUss och kram

                              // BEckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards