Beckissss

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Beckis - 7 november 2011 11:36

Nu är lovet slut och skolan börjar... :(  HAr iaf haft ett jätte bra lov...

Kort sammanfattning vad jag har gjort..

Måndag: For till Sundsvall med familjen. Hämtade min kusin Julius på kvällen.

Tisdag: Var med min kusin och min bror, hittade på massor med roliga saker..

Onsdag:  Samma som på tisdag, var med gabbi, olivia och DINA <3 Gick ut på en promenad och hade det mysigt och bara hade det bra :)

Tordag: Va med Gabbi och bror och min kusin.

Fredag: Firade min kusin för han fyllde år :)

Lördag: Skjusade vi hem han, eller iaf till halva vägen...

Söndag: Pluggade..

En kort sammanfattning påå vad jag gjorde på lovet... Nu ska jag ha engelska sedan så slutar jag :D


Puss och kram

                         // Beckisss<333

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards