Beckissss

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Beckis - 9 november 2011 18:20

   

 
Av Beckis - 9 november 2011 13:21

9 SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV


1. Tror du på Kärlek vid första ögonkastet:  JA det gör jag! 


2. Har du någon gång blivit sårad: Många ggr.


3. Har du någon sin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt: Japp


4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom: Ja....


5. Har du kysst någon under de 2 senaste veckorna: Nej


6. Har du haft en hemlig beundrare:  inte vet jag


7. Är du kär: Tror det.


8. Vill du gifta dig: Vet inte riktigt?!


9. Är du singel: Ja




2 ALTERNATIV


1. Bilddagboken eller lunar: Bilddagboken


2. Hår eller ögon: Både och


3. Katter eller hundar: Hundar<3


4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar: Några få bästa vänner


5. Coca-Cola eller Pepsi: Pepsi


6. Utekväll eller romantisk hemmakväll: Jag tor romantisk hemmakväll!


7. Pengar eller Lycka: Pengar


8. Dag eller Natt: Natt (Zzzz)


9. Msn eller Mobil: Mobil


10. Håkan Hellström eller The Ark: INgen av dom


11. Salt eller Socker: Socker


12. Spaghetti eller Makaroner: Makaroner




15 "HAR DU NÅNSIN...".


1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån: Aldrig


2. Brutit något: Nej


3. Gjort något du ångrar: har jag säkert


4. Hoppat "Bungee Jump": Åhhh nej aldrig i livet!!


5. Ljugit för någon du tycker om: Japp


6. Ätit en hel tårta: Nej


7. Gjort bort dig offentligt: Japp


8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen: Japp


9. Gråtit när ett husdjur dog: -JApp


10. Velat försvinna: Nej 


11. Gråtit över en kille: JA


12. Gråtit över en tjej: Nej


13. Varit i slagsmål: Inte de


14. Blivit arresterad: Nope


15. Träffat någon från internet IRL: Nej




SENASTE


1. Telefonsamtalet du gjorde: MAja


2. Telefonsamtalet du fick: Mamma


3. Personen du träffade: Sitter med masssa folk nu..


4. Roligaste grejen som hänt: I sommras på lovet


5. Personen du smsade: Tina


6. Personen du tänkte på: DIna


7. Du skrev till på "Myspace": Har inte det


8. Du kommenterade: Venne

 9. Du tillbringade natten med: Ingen


10. Du kramade: Maja


11. Puss: Venne

 Känsla: Trött 


13. Låt du hörde: The Runaways - Cherry Bomb


14. Film du såg: Tusen ggr starkare


15. Mat du åt: Makaroner och biff


16. Resa: Till Ström


17. Glädje:_


18. Dröm: Vill inte berätta


19. Gången du åt 7-eleven korv: _


20. Gången du var utomhus: Idag


21. Gången hela din familj åt middag tillsammans: I lördags


22. Saken du köpte: Örhängen


23. Vad gjorde du för 15 minuter sen: Skrev nog på denna lista


24. Det sista du sa högt: ''Bry dig inte


25. Det senaste någon sa till dig: 'Tönt


26. Filmen du hyrde: Venne


27. Filmen du köpte: Venne


28. Låten du laddade ner: Någon skit låt...


29. Personen du fick e-mail av: Facebook


30. Personen du fick brev av: Körskolan




ALLMÄNT


Piercingar: Öronen


Tatueringar: INgen


Hårfärg: Svart och röd


Använder du hårspray: NEj


Kan du stå på händer: Japp


Gillar du Ketchup: Ja


Är du glad nu: NEj


Var du glad igår: JApp


Vad dansar du till: Olika


Kan du sjunga: Ja


Land du vill besöka: Rodos(stavning) London


Fräknar: Nej


Motto: Vet inte


Önskar att du bodde någon annanstans: nej


Vad är du allergisk mot: Timochtej


Tycker du att du är attraktiv: Ja


Dricker du: nej


Röker du: Nej


Vilket Schampo använder du: Olika


Vilken Parfym använder du: Fizzy och police


Vad är du rädd för: Mörker


Gillar du att tvätta: Nej


Gillar du Berg-och.Dalbanor: Ja


Hur många har du varit kär i: Vet inte


Ska bli skoj: _


Ska inte bli skoj att: Att åka buss


Sparar till: En tv


Pålägg som gäller: Ost, gurka, skinka


Har du barn: nej


Är otrohet ok: NEj


Älskar du någon: Ja


Betyder Familjen mycket för dig: Det gör jag


Är du lojal: Vet inte


Hemmafest eller krogen: Hemmafest


Önskar att jag var bättre på: Att träffa killar :P


Dagens dryck: Mjölk


Dagens låt: Vill du ligga med mig då(tjej versionen)


Vad saknar du: en pojkvän


Tre Band/Artister: Volbeat, AC/DC, metallica


Vad har du gjort idag: Vart på skolan


Brukar du svära mycket: Ja


Hur tidigt stiger du upp: 05.50


På helgerna: Olika


Vad ska du göra ikväll:Plugga och sova


Hur många timmar sover du per Natt: Olika där men typ 6-8


Vem är snyggast i världen: Har inte sett alla i världen


Vad är det för veckodag: Onsdag


Bästa saken som hände mig förra sommaren: 2010.. Fjällsjömarknaden :P


Favoritplagg i garderoben just nu: Mitt nya linne


Längd: 176.5


ViktVenne


Byter gärna Garderob med: Ingen


Byxa eller Kjol: Byxa


Senaste utlästa bok: Skuggan


Mitt rum kan beskrivas som: En källare


Jag tränar: Bandy


Jag ville bli när jag var liten: delfin skötare


Vad gjorde du 08 i morse: Åkte buss


Vad är det för färg på din ytterdör:Vit


Vad är det för väder hos dig nu: Soligt med kallt


Godaste glassmaken: Choklad


Sover du tungt: Alltid

Allmänt

Av Beckis - 9 november 2011 12:45

Ja det var ju tänkt att vi skulle ha idrott, men så blev det inte... Våran lärare som vi skulle ha idrott med, ramlade och knäet åkte ur led. Så det var ju lite synd.... SÅ nu sitter Jag med tjejerna och pratar och har mest tråkit :P Sedan 13.10 har vi natur kunskap D: Inte det roligaste ämnet iaf :O JAja, sånt är livet, Bara två lektioner  kvar sedan så slutar man, det är skönt ännu närmare fredag :D Vill ha helg och måndag, vi fara på praktik :D !! Skriver mer ikv när jag kommer hem.... Ska lägga ut lite bilder sedan lovet, och en bra låt som jag inte kan sluta lyssna på :D

puss och kram

                        / / Beckisss<3

Av Beckis - 9 november 2011 08:16

God morgon, sitter nu vid skolbänken och har hälsa... Håller på med ett arbete där, inte det roligaste men det fungerar.

Sedan efter denna lektion har vi i bf fika med bf3 :) Det är roligt det, sedan har vi lunchoch efter lunchen har vi skridskor :) Sedan idag när jag kommer hem så måste jag plugga har prov i morgon och på fredag :( Inte kul.... Sedan så ska jag sova, är as trött i dag.... Blev ganska sent i går så det kan ju bero på det.. Veronica är lite jobbig idag, fast det tkr jag bara säkert för att jag är så trött :(!


Puss och kram

                            // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards