Beckissss

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Beckis - 24 november 2011 17:03

Har haft en kanon dag i dag med :) Har varrit jätte halt så det har inte varit kul att vara ute... Var svårt att gå till dagiset i morse, men tur så tog jag sparken, men kunde inte sparka :P haha

Nu sitter jag och laddar för att jag ska göra kladdkaka att bjuda på imorgon, tänkte jag :) 

Tråkit för att det är sista dagen :( vill vara där fram till jul!! :) 



Nu siter jag och lysnar på muisk inte så ovanligt :P haha, ska snart äta middag  sedan baka och sedan tv och sedan sova :D Perfekt kväll det, fast finns inte så mkt att kolla på tvn nu tkr jag, så dåligt :( I morgon är det iaf idol... Kul det... Hörde att det kankse inte skulle bli något idol 20?! tråkit isåfall om det inte blir något :P:( men men... har väl inge resurser(stavning) för de?! fast det bode dom ha tkr jag :P Kan ju at in helt nya jury medlemar ist för den gammla vanliga, då menar jag helt nya, som aldrig ahr sutit där :D skulle va kul!!!

Nä nu ska jag gå och göra något annat!, årkar inte sitt ahär nu :P 

haha


Puss och kram

                           //Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards