Beckissss

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Beckis - 11 november 2011 22:19

JAaaaaa. ikv ¨så har jag haft en mysig kväll med fia och aa... Bästa kvällen på länge<3 HAr pratat och bara haft det mysigt :D Nu snart sk ajag gå ner till mitt rukm och kolla på film sedan ska  jag sova... Är ganska trött...

I morgon får  vi se vad som händer...

God natt puss och kram

                                         // BEckissssssssss<3

Av Beckis - 11 november 2011 17:15

Äntligen så har man fått helg, såååååååååååååå skönt :D Nu håller jag på att göra mat, och precis nä jag höl på att hä på allt som ska vara på en pizza såå blev det strömavbrott :( Jätte kul det, så då fick man ta på sig pannlampan och hä på allt :P Det blev ju iaf bra, för strömen kom precis tillbax :) Efter jag har ätit så ska jag gå till Fia och se på idol med henne :) Och prata, har en del att prata om nu :D<3 Det ska bli kul, nä nu ska jag gå och frecha upp mig lite :) så ha en bra kväll så kanske jag gör ett inlägg ikv och om annars så skriver jag i morgon :)


PUss och kram

                          // Beckissss <3

Av Beckis - 11 november 2011 09:54

A heart is not to play with,
a heart
is not a toy.
But if you want to break it, give it to a boy.




Att inte blivit älskad är otur,
att
inte kunna älska – det är olycka



Ja, gud vad man gör mkt på lektionerna, sitter med datorn och inte gör så mkt... SItter iaf och pratar om manligt och kvinligt... Vi har 1h 20 min kvar tills vo slutar.. SKOJ?" Det kan man iaf inte säga att det är.. Fredag är roliga för att det snart är helg men det är en av dom jobbigaste dagarna på skolan....




Kärleken är som ett barn,
kan du
leka får du sällskap, slår du blir du ensam.



Av Beckis - 11 november 2011 08:25

 God morgon, nu är det äntligen fredag! Gud vad jag har längtat till fredag :D Idag så har vi prov igen, har inte pluggat så jätte mkt men jag tror ändå att det kommer att gå bra, för det mesta det vet man... JA ikv så ska jag laga mat och imorgon med, men jag vet inte vad jag ska göra för något i morgon :) IDag blir det pizza... Ikv så kankse det blir mys eller något annat kul, kankse far och hälsar pånågon som jag inte har träffat på jätte länge... MEn vi får se vad som händer... I morgon så ska jag städa lite, och så ska jag gå ut lite :)

På mondag så blir det prao i BAcke på dagiset... Det kommer bli jätte  kul!! :)


Puss och kram

                           // Beckisss<3

 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards