Beckissss

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Beckis - 19 november 2011 12:26

Jag kan inte låta bli att gör aett inlägg... TÄnkte berätta hur min första prao vecka har varit :)

JA denna vecko som har varit så har jag varit på Riddares förskola :) HAr varit jätte trevligt mycket skratt och mycket gjort :) JAg har gjort fot och handavtryck med några barn blev jätte gulligt... HAr varit på utedag(utetimme) :P Det var ganska roligt fast synd att det var så lite barn, skulle nog ha varit roligare om det skulle vart mer barn med :D JA men iaf, så har det varit jätte kul... På måndag så börjar jag kl 6, jobbigt att kliva upp då.. MÅste kliva upp kvart över 5, tröttt jag kommer va då... MEn det ska bli kul och se hur det är från morgon, slutar ju tidigt då. Slutar kl 2 :) På tisdag så stänger jag, då börjar jag intye förens halv nio tror jag :P haha... Sedan mins jag inte när jag börjar, det står uppe i köket iaf :P haha.

Igår kväll så var jag till fia en sväng och hälsade på,LIlla söta A somnade i mitt snä, älskar när barn somnar i ens knä :D <3 VI skrattade åt mkt och hälst åt en bild :P SÅ kung, jag hade berättat om varje bild men när den kom så skrattade vi as mkt åt den... HAha MAn kundet inte slutat skratta, vi skrattade säker tio minuter åt den... ASG...

JA nu håller jag på att smika mig och fixa håret, har konstaterat att jag snart måste klippa mig, börjar bli så långt, och tjockt... :( gillar inte mitt hår då, spåelar ingen roll hur mkt jag fixar de så blir jag aldrig nöjd :P haha.

I efetermiddag så ska jag gå på bandyn, det ska bli kul, hoppas att backe vinner :D Igår på idol så gjorde bard något konstigt med sin hand, det såg så jävla roligt ut, så ska man göra när backe gör mål :P hahaha, n'ä skojar bara. Snygga vantar(eller något ) bard hade på sig igår, typ bara på halva handen, var inte snyggt iaf.. Lysnar iaf på idol skivan nu,, så bra, det är typ bara mina favvo låtar på den skivan :) nÄ nu måste jag fixa mig klart...

Puss och kram

                      // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards