Beckissss

Alla inlägg den 8 juli 2011

Sol

Av Beckis - 8 juli 2011 09:33

Ihelgen so var så var det ju fjällsjuömarknaden :D Det var kul men ändå tråkit...


Lördag dag: Jag jobbade på ica den dagen, började kl 10 och slutatde kl halv 4 . Var jätte tråkit att jobba den dagen då man hellre ville vara ute och kolla på skoter på vattnet :D När vi slutade så hade tävlingen slutat :( Lite sur man blev då...

Men sedan när jag hade slutat så gick jag direkt och köpte mig en väska :D Kommer komma en bild på den sedan :) Köpte inte något mer den dagen tror jag :P


Lördag Kväll: På kvällen så var det Da Buzz upp på sten hammaren, de var jätte kul :) Jag och Emmy började att sälja korv i en timme innan de började :) Sedan så såg vi på dem sedan blev de discp tältet :D Kul man hade med alla underbara människor :) Var hemma runt tre...



Söndag: På söndagen så var man ganska trött så man gick bara runt och kollade lite kollade på marknadståget, Kommer komma bilder där ifårn sedan :) Sedan så kollade man på en trollkarl, sedan så gick man hem :) Blev inte så mkt gjort de dagen :D



Puss



Ska snart fara till ström med fia :) Gå på marknaden som är där och kolla, sedan hem för att bada :D



Puss älskar er   


Mitt hjärta slår för er :)


Familjen

Vänner

Barn

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards