Beckissss

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Beckis - 18 juli 2011 22:01

Sitter och skriver med en underbar människa.... ♥


Idag så var jag hos fia och hälsade på, gud vad längesedan vi träffades, men det var jätte kul iaf :D Har inte hänt så mkt mer :) Regnar iaf fortfarande iaf :((


Blir ett kort inlägg!!! Ska fortsätta att se johan falk nu :) Ska jobba imorgon med :(



Puss Puss älskar er! ♥

Av Beckis - 18 juli 2011 13:09

JA idag är det måndag, och det regnar... Lite skönt att det regnar idag , för de har inte regnat på ett tag nu... Men det är ändå jätte tråkit.... Igår så gick jag och la mig kl halv ett och jag sov ända till tolv, jag tror de är något fel på mig... :P Idag så ska jag fara till fia för första gången på några veckor, har inte varit till henne efter midsommar..... Men men, så kan det vara... Just nu har jag pricis fixa i ordning mig, Klätt på mig, sminkat mig och fixat håret :) Kommer säkert skriva om vad jag och fia gjorde och så sedan, och hur dagen fortsatte :) Jag är iaf jätte glad idag :D Pus pus ska gå och kolla in http://majlin.blogglatsen.se :)



Älskar er!!♥Lägg upp det här på din Bogg om: Du är snäll, glad, omtänksam, vänlig person
med lagom stubin och jävlar i helvete när den tar slut !!!
Du är en trogen vän för den som förtjänar det och en djävulsk mardröm för den som behandlar dig illa!

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards