Beckissss

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Beckis - 8 september 2012 22:39

Jaha, då blev det rossön ikv då, har varit där med ett roligt gäng och bara haft det roligt :) skrattat har vi gjort riktigt mycket!! körde moppe dit och hem och höll på att frysa fötterna av mig :P haha.. vi åt lite chips och korv :P haha och spilde ut dricka gjorde vi, plast muggarna vi hade stog inte så stadigt som man trodde så det blev inte så mkt dricka :P ahah jaja, vad kan man säga en rolig kväll har det varit iaf :P haha!!

Tack för en mysig kväll brudar <3


  

VP står för bilden!

Ska nu lägga mig och kolla på film innan jag somnar :)

Ha en bra natt!! <3


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 8 september 2012 13:29

Ja, igår så var jag med klassen till boda borg i östersund :) det var riktigt kul!1 det bästa var ju att vi vann lyckades ta 6 stämplar och dom andra minns jag inte. Men vi vann iaf, men fick det sämsta priset :( Fick en liten lampa medans dom som kom sist fick en fr biljett på boda borg :( surt elr vad? 

Men det var ändå kul!! Då vi va klar där så stannade jag och V kvar i östersund för hon skulle till sin kille och jag skulle shoppa lite :D Så köpte mig ett par byxor och en tröja :) sedan så köpte jag två örhängen ena med en dragkedja och den andre med en glad och sur gubbe på :) hihi men man får inte glömma att jag köpte mig en hår munk :)

Sedan så kom jag hem och då åt vi middag i ström sedan så for vi hem och då var jag med E,V,L och P det var riktigt kul de med, men det var kallt som satan!! Efter de så for jag hem och sov :P haha

Idag så har jag inte gjort så mkt, var ner på ica och köpte frukt och sedan nu sitter jag här och skriver :P hihi

Ikv blir det nog oxå en rolig kväll :P


Puss och kram

             // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards