Beckissss

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Beckis - 9 september 2012 19:58

Ska nu ta och lägga in lite bilder medans jag kollar på x-factor :) har varit och ätithos momma och ligger nu i sängen hemma och fryser :(

Men det är väl de som har hänt ikv :P

                       

Lite höstbilder :)

  Målade naglarna oxå, blev rätt så bra, denna bild är tagen innan jag hade tagit bort färgenrunt kanterna :P hihi

 

Tog bilden i går då jag hade en fin kväll i rossön :)

Ha en bra kväll och hoppas ni gillar bilderna :)

Puss och kram

              // Beckisss<3


Av Beckis - 9 september 2012 15:22

Ja då var det en ny dag och denna dag har jag hunnit med ganska mkt :) vaknade runt 10 men  klev inte upp försn halv 11, sedan så åt jag lite frukost sedan så skulle jag och bor ut och köra moppe men han hade ingen bensin så vi fick spara och vänta tills ikv :) men då tog vi ist och klippte gräset och tog bort stutsmattan :) sedan så gick vi in och damsugade lite!! och nu sitter jag och kollar på tv och ska måla naglarna :D hihi!! Har inte så mkt mer att berätta så det här får ni nöja er med tills senare :P haha!!

Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards