Beckissss

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Beckis - 2 september 2012 19:07

Har varit lite slapp med denna sak som jag påbörjade, orkar inte fortsätta så jag gör 4 dagar på samma gång!! så då börjar jag :P


Dag7

Ja vad finns alltid i min handväska? om jag far på skolan så har jag altid med mig datorn och tugummi!! om jag far bort typ som att fara och shoppa så har jag med mig pengar och tugummi och ett paraply om det är på sommare :P hihi har inte så mkt i den men det är väl de man ser efer så att man har! :P haha


Dag8

Det är nog massor med saker som man ångrar att man köt och en sak som jag ångrar att jag köpt är IsaDora VibraLash Mascara den trodde jag skulle vara bra och så vaden billig, men då jag använder den så blir jag bara tåröggd och så kliar det bara :( men det är väl en sak som jag ångrar, sedan har jag nog fler saker, men det är bara de jag kommer på nu :P haha


Dag9

Ja här kommer det 2 bilder jag har tecknat!Men har tecknat många fler :P

   



Dag10

Det jag gilla rär att åka snowboard så min sak som jag tkr om är snowboard, jag tycker det är frifullt att få åka och bara vara ute i det fria :) menst omsolen är framme och man har ett par sköna kompisar att åka med och hitta på tokiga saker med då man åker :Phaha

här kommer en bild, inte en bild på min bräda för jag minns inte vad den hette och så  hade jag ingen bild på den själv :( men men

Så nu har ni fått något att läsa,  kankse inte det roligaste men det är något som jag tycker är roligt :D

  en knäpp bild på mig :P hihi

puss och kram

               // Beckisss<3 


Av Beckis - 2 september 2012 14:22

Ja just nu så lyssnar jag på tittanär han dansar med panda da panda!! skön låt de :) ja igår så var jag ut och övningskörde för första gången, var skit kul och var ju inte svårt alls!! hihi, så  jag fick köra till rossön! Var ju på middag hos farmor igår oxå, firade pappa och farbro där med! nu hålle rjag på att städa fick lust att städa idag, och det är inte något vanligt som händer hos mig.. hihi har flyttat på en lampa som passade bättre där den står nu än vad den gjorde förut!!  så ska väl fortsätta så jag bli klar ngn gång i dag :P hihi

Imorgon börjar skolan igen, längtar tills på fredag redan :D hihi!!

jaja


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards