Beckissss

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Beckis - 6 september 2012 13:24

Då har man slutat och sitter i ett klass rum och lyssnar på musik.. Fick lov av en lärare att vara här och kolla på film:) snäll lärare man har elr?! :) hihi..

Ja vet inte vad  jag ska skriva.. Men detta var sista dagen innan vi får helg för i morgon så blir det ju öster sund och gå på boda borg :) det kommer bli kul oxå!!


Idag på lektionen så såg jag att något stack ut från en klasskompis väska,och så kollade jag vad de va så då var det någon som hade tagit klassrummets pilar :O haha, jag och en till skrattade år de. Det bästa idag de :P haha.. Gud säger bara de!! man har det inte roligare än vad man  gör det till :P haha


Jaja, vi hörs nog sedan!!


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 6 september 2012 06:46

Gud vad härligt att det bara är två dagar kvar på skolan sedan helg, denna vecka tkr jag har gått så fort.. Fast man kan ju inte säga att vi ska gå skola i morgon för då ska vi ju vara  i östersund hella dagen så det räcknas inte! :P hihi..

Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på olika saker, snart ska man bege sig av till bussen! sedan så har vi bf karaktär hela dagen elr iag till kl 1 :) sedan sklutar vi:( vill inte aluta tidigt men vill ändå inte gå till kvart över 3 heller :P ahah, bara drygt att sluta tidigt då man ändå inte kan komma hem någe tidigare:( men det får väl gå..

Nä nu ska jag ta och göra klart det sista!!

 


Puss och kram

            // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards