Beckissss

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Beckis - 3 september 2012 17:35

Äntligen är man hemma efter en jobbig måndag, har haft ont i huvudet precis hella dagen :( blev inte bättre då man hade 2 timmars matte :( men det gick bra, har precis ätit och nu snart så ska jag ner på ica och hämta ett paket från ellos :) kläder!! :D hihi

Ja just nu sitter jag och kollar på fejjan och så lyssnar jag på musik.. Är trött, tröttare och tröttast här hemma känns det som :P hihi, men det får vi ordna med en tidig kväll! :) Ja nu ska jag fara så ha en bra kväll!! :)

 

Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 3 september 2012 09:25

  När jag smsar min vän...

  och hon säger, jag måste berätta något...

  Så du frågar, VAD??!!..

  Sen säger hon, nevermind!!..

  så sant!!

  AHaha..

Kollar på sånt då man inte har ngt annat att göra :P haha


Av Beckis - 3 september 2012 08:33

Ja då sitter man nu på skolan och väntar på att klockan ska bli 10, för då börjar man.. SÅ nu ditte rjag och lyssnar påå musik  och kollar runt på datorn :) kul de med.. Ja vad ska jag mer skriva? Är ovanligt pigg för att det ska vara måndag, men har sovit underbart gott inatt :) men det kan ju vara för att jag hade ett nystädat rum :P haha ska väl fortsätta att kolla runt!!

Ha en bra dag alla!!

 


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards