Beckissss

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Beckis - 5 september 2012 19:51

Ja då har denna dag snart gått och man är ganska trött.. Men har hunnit varit ute och gått på en härlig promenad :) hihi, så knäppte lite bilder men har inte laggt in dom på datorn så det blir nog en annan dag! Nu ska jag snart till och se robinsson och sedan så ska jag sova :) 

Kort inägg nu men har inge mer att berätta nu!!


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 5 september 2012 06:48

Ja då beger man sig snart till skolan för att sitta och vänta att klockan ska bli 5 i 10 för då börjar man.. Ja igår så var det nog "sommarens" åskväder så hård åska som vi hade igår har vi inte haft på hella sommaren :P haha, ja vi blev utan ström i 3-4 h oxå var ju inte lika kul, fick inte se robinsson :( så nu måste jag se de på datorn ist! ja men ett positivt med att strömen var borsta va att jag har legat i min säng i 9 h i natt!! och då jag precis hade somnat så kom strömen tillbaka!! surt elr vad, kunde inte ha kommit en timma tidigare elr? Mem sånt e livet..

Nä nu ska jag ta och göra mig klar det sista för att sedan gå upp till bussen! :D


Ha en bra dag så hörs vi senare :P


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards