Beckissss

Alla inlägg under september 2012

Av Beckis - 17 september 2012 17:08

Halojj, ja då har man kommit hem från en dag på skolan :) har varit en rolig dag, på matten höll jag på att dö av skratt då också :P haha då man är med Hannah så får man inte en minut utan skratt typ :P hihi Ja då man skulle gå till bussen så hade det börja regnat så det stog som spön i backen!! inte kul.. Då man kom hem så regnade de ass mkt.. blev dyng blött från att bara gå från bussen och det är typ 60 meter!! hihi :/


Nu ligger jag och kollar på film, blir en lung kväll ikv iaf.. I morgon är det skolfoto också :)!!!

Ha en bra kväll alla :)

 

Regnar så mkt så man snart kan bada :P haha skoja bara!! en bild från i helgen!!


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 16 september 2012 20:26

Har haft en underbar helg med Hannah!! Har skrattar, pratat, skrattat och pratat lite mer :P hihi, har haft det skit kul :) hihihar haft massor med tokiga saker att skratta till.. I fredags kväll/natt så hade vi nog fått i oss lite för mycket socker.. skrattade åt det minsta lilla vi sa elr såg :P haha men man var ju inte ens trött då vi skulle sova så då skrattade vi lite till :D hihi

Ja så nu har hon åkt hem till sig :( så sitter nu i mitt rum ensam och kollar på x-factor.. Käbbs tomt att inte ha någon brevid sig nu, man vänjer sig väldigt snabbt :D hihi Ja men längtar tills nästa gång :D hihi

Ja hoppas alla har fått haft en bra helg, för det har iaf jag haft :)

Här har ni hannahs blogg iaf :)

http://hannnnnaah.blogg.se/


Puss och kram

              // Beckisss<3


Av Beckis - 15 september 2012 20:23

Nu sitter båda med datorn och tv:en är på, snacka om socialla vi är nu :P haha.. men vi har iaf varit och hyrt film :) så får väl hoppas att den är bra :P hihi så ska väl kolla på den sedan för kvällen är ju ung :P hihi.. 

Hannah kollar på parlamentet på datorn på youtube och jag kollar runt på min datorn :P haha

Nä men nu ska man kanks eva lite mer social ist för att sitta med datorn :P hihi


Ha en bra kväll :) 

Puss och kram

               // Beckisss<3 

Av Beckis - 15 september 2012 16:44

Nu har vi nyss varit till rossön, gick ju inte så fort att åka moppe dit!! men vi kom både fram och hem igen :P hihi Var riktigt kul att åka dit iaf!!  Då vi for ifrån rossön så råkade vi slada så vi höll på att ramla :P hihi

Ja i natt så somnade vi kl halv 3 och klev upp kl 9 :P fast vi gick ju inte upp då, vi gick typ upp klockan halv 1!! hihi det var ju lite skojigt de..  fast man var inte trött då man vaknade!! ja nu sitter vi i sängenn och kollar på tv, ska sedan gå och hyra film tror jag.. men vet inte.. vi får se!! ja var iaf riktigt roligt i natt, skrattade hur mkt som helst, var nog inte tyst en minut, så förstår inte hur dom uppe kunde sova!! :P haha ja men ha en bra kväll för det kommer vi ha!!


 

Haha, tog lite bilder på oss också!! 


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 15 september 2012 00:23

Jaha här har ni iaf Hannah då hon har fått i sig för mkt godis och dricka :P haha!! Ja vi har kollat på film och tagit massa kort på oss :P haha dör nästan av att tänka på det :P var inte en ända bild som man inte skrattade innan elr efter på :P hihi!! Nu sitter vi och para kollar på tv.. vet inte vad vi ska göra riktigt nu!! :P haha!! men ni får en bild ikv på oss då :))


Ha en bra natt :D


 

En rätt så bra bild på oss ändå :D


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 14 september 2012 13:09

Jaha, då är det ca 2 timmar kvar tills vi slutar, Hannah har redan slutat lyllo ungen hon.. själv måste man sitte och ha engelska och jobba om australien.. inte det roligaste men ändå slappt!! Hon skulle gå på dollar och köpa lite saker tills ikv och till i morgon.. så det blir nog bra.. :P

Ha rinte så mkt att skriva om men efter helgen har jag nog de och lite bilder att visa :D


   

Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 14 september 2012 08:19

Äntligen är det helg och det kommer nog bli ett riktig bra helg :)

Igår var jag spelade bandy, var sjukt kul :) så är lite trött idag, blev ju inte bättre att det regnar ute heller idag!!

Annars hände de väl inte så mkt mer.. Jo jag städade mitt rum och möblerade om för att jag ska få plats då Hannah kommer idag :D Kommer blii skoj de. Hon stannar tills på söndag så vi kommer nog hitta på massor med tokiga saker :D hihi


Jaja nu ssitter jag på lektion och lyssnar påom praktiken :D


Ha en bra dag!!


Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 12 september 2012 08:36

Jaha då var det redan onsdag :)   rott :) hhi.. Igår så var jag och träffade majs för första gången på jätte länge :) ja och nu idag så kommer det inte heller hända så mkt.. kommer vara på skolan och sedan fara hem och ta det lugn :) :P haha!! ja har väl inte så mktmer att berätta!! Så blir ett kort inlägg nu!!

 

Puss och kram

              // Beckisss<3


Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards