Beckissss

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Beckis - 17 mars 2011 20:21


Den sätts faktist på hjärnan  

Av Beckis - 17 mars 2011 20:13

Då var torsdagen slut då, skönt så man får helg någon gång har inte tyckt om denna vecka någon gång alls... Är så dö less skolan nu.. Fast vi nyss har haft lov, men det finns inget med skolan som är kul, jo en sak man får ju träffa visa kompisar och så men det är ju ändå trist att vara på skolan när man häldre vill vara ute i solen...

Idag hade vi kemi prov och jag klarade de som tur vad, i morgon har jag omprov i skit historian... Tkr inte om historia... Första mprovet för mig på hela 9 och hela 8 :( menmen, sånt får man räkna med! Så nu i eftermiddag har jag ängnat varje minut till att läsa på historian!!! Nu är jag ass trött så jag ska kryppa ner i sängen och kollaom det finns något bra pogram på tv som man kan se, för uppe i tv- rummet kollar dom bara på hockeyn, MODO- Örebro tror jag, är inte rikstigt säker... Ja i morgon är det fredag så på lördeg får man kankse sova ut, hitta på något på kvällen kankse får se hur jag mår!!!


Puss och god natt underbara katt :P

Ska kryppa ner i min sköna säng nu! :)

//Rebbe

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards