Beckissss

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Beckis - 15 oktober 2011 17:55

Tjenare, idag så har vi varit till Sollefteå och handlat, men kunde inte fara och hälsa på moster och kusinerna, för dom hade blivit sjuk :( MEn men, då fick vi handla i lugn och ro... Det blev ändå en rolig dag!

Igår kväll så var jag med Isa och vi gick till ug hände inte så mkt :( Så då gick vi ut, for ut och åkte bil med en person sedan så hängde vi med några killar på tb :P stog där och frös... Det var kul, men inte lika kul att stå och frysa då :P Efter ett tag så gick vi på gårn och tog en dricka :P haha, sedan så satt vi där ett tag.... NU väntar jag på ett svar från fia, sedan så vet man aldrig vad som händer :P


Puss och kram

                    // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards