Beckissss

Alla inlägg under mars 2011

Av Beckis - 7 mars 2011 10:06

Första dagen på sportlovet då, beger jag mig till berget med min bror och min kusin! blir en kanon dag de! kommer gå veta lite mera sedan idag, kankse blir någon bild oxå! <3 puss och hej leverpastej :P

Av Beckis - 6 mars 2011 19:05

Jappemän så kankse man ska gå till den bästaste fia ikvad som häder där men v då :p vet inte det blir väl jätte mkt skratt och bus förstårs ! nä nu ska jag göra mig i ording, lev bara ett litet inlägg nu!!! kramm på er!! <3

Av Beckis - 6 mars 2011 09:01

Det jag vill ha mer av är ärliga människor, de är alldeles för lite av dom...

Det finns några få personer i mitt liv man kan lite på, dom andra är som en vind,

som kommer och går! sånt tkr jag inte om, typ ena dagen är dom ''kompisar med en'' andra dagen snackas de skit bakom ryggen på en!

Om man ska ta vännerna som exempel så är det 5st jag kan lita på! och det är 2 st jag kan lita 100% på. de är inte så värst bra tkr jag , för man ska väl änndå kunna lita på alla sina vänner?

Ni kan ju tänka er själv!



Puss och Kram till min vänner man kan lita på  

Av Beckis - 4 mars 2011 17:37

Mina mål är att få så bra betyg som jag kan få, för att jag ska kunna komma in på barn och fridtids linijen:) met är ett av mina mål!


Mina drömmar är att få två barn en kille och tjej! om jag skulle få bestämma namen på barnen själva så skulle jag vilja att dom skulle heta, Stella och Oliver   


Mina önskningar är, just nu vet jag inte vad mina önskningar är!  <3

Av Beckis - 3 mars 2011 16:34

Min favorit årstid är både sommar och vinter!

Sommar, då är det varmt och skönt.. Sommaren kan man bada och sola.

Vintern, man kan åka/köra skoter, åka bräda/slalom! leka i snön åka längd skidor mm men jag älskar båda årstierna för att jag älskar att vara ute och  göra saker! Fast de är ju roligare att vara med kompisar på somaren än vad det är att vara med dom på vintern!!  




Vad har jag gjort idag igentligen, jo jag har pratat med Fia och massor med saker och jag kom ihåg de jag skulle prata med honom! Alltså det är grymt roligt att vara med henne och prata om tokig saker! Annars har det väl det bara varit en helt vanlig tråkig skoldag! Vet inte vad det har varit med denna dag men har gått så långsamt! såna dagar gillar jag inte! Nä nu ska jag kolla runt på massor av blogggar, några vänners boggar och några jag inte känner   


PUSS & KRAM

Av Beckis - 2 mars 2011 21:57

En person jag vill träffa just nu är Sofia, måste prata med hon om en sak!   en sak som jag inte vill skriva på on är en person jag kan lita på och ha kul med (L) skratta och toka mig med...







t vara pigg till helgen! :) <3










Nä nu ska jag sova för at

Av Beckis - 2 mars 2011 16:40

Hem kommen från skoan och har gjort kemi frågor! var inge svårt alls dom flesta kunde man ju sedan tidigare! Nu snart ska vi väl äta och sedan beger man säg till berget och åker! Jennie Grelsson ska åka med mig idag, gör Julia skulle tydligen inte fara för hon mådde inge bra :( Ska å ut och ta fram sakerna tills i kväll för har ju inte åkt på ett tag NU :)


puss ich kram //  

Av Beckis - 1 mars 2011 19:38

1: Tkr om mina vänner

2: Älskar musik

3: Tar på mig de jag tkr är skönt

4: Tkr om att spela fotboll

5: Älskar BARN!<3 otroligt mkt!

6.  Älskar mina kusin grymmt mkt

7: Pratar gansla mkt men skrattar desso mera!

8: Tkr om färglada färger!

9: Har inte så jätte många vänner

10: Tkr om att blogga!


  


Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards