Beckissss

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Beckis - 6 september 2011 20:01

Finns det någon gladare än jag idag, har varit jätte glad har typ bara tindrat om mig idag :P Konstigt.... eller inte...

Men iaf, har varit en kanon dag har varit borta i mina tankar, säger veronica, har liksom inte varit där, fast jag har varit de.. gå inte att förklara :P HAha... Ja vad har hänt idag, började med att kliva upp kl 6, gick och tvättade håret, klädde på mig sedan så åt jag frukost sedan så borstade jag tänderna och sedan skjusade pappa mih ner till bussen..När jag kom till skolan så var jag jätte trött med det ändrade sig vid andra lektionen :D Då blev jag pigg och jätte jätte glad!!!  Ja sedan när skolan var slut så gick jag ner till buss stationen för att hoppa på bussen :D Då träffade jag fia+ barn, det var en rolig resa hem, inte lång och inte tråkig :D Handlade lite inna jag gick hem och åt middag.. Sedan så kollade jag på tv och nu sitter jag här.... Efter detta inlägg så ska jag kolla på tv igen, och vänta tills mamma och pappa kommer hem :D Ha det så bra...


Puss och Kram

                      // Glada Beckisss♥♥


     två bilder på mig :D


Kung låt :P

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards