Beckissss

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beckis - 14 oktober 2011 10:44

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag nu, men har varit sjuk,så har inte orkat-.... IDag går jag på skolan, andra dagen denna vecka :P HAha, idag så fick jag min dator med, älskar den :D Ihelgen blir det så att man far till Solefteå.. KAnkse blir att man far till kusinerna men kankse inte, för dom började bli sjuk dom med :( VIll att de ska vara frisk :-) vi får hoppas på det bästa :) På måndag så fyller man årdå, roligt de, blir ett år äldre... På måndag så ska jah Tina och Veronica gå på simonsson och fika :) men har inte så mkt mer att skriva...


Puss och Kram

                      // Beckisss<3

Av Beckis - 7 oktober 2011 10:33

Nu är det äntligen fredag och helgen är snart här... Gud vad jag har längtat tills denna helg... först för att jag får sova ut och sedan att kunna sitta med datorn hur mkt jag vill :D Vi får ju en dator från skolan idag :D så överlycklig :) Ja annars har det inte hänt så mkt i veckan... Ska nog ut och köra moped oxå:D På måndag ska jag klppa mig, längtar, börjar bli så långhårig nu :P HAha, blir ett kort nu det jag kan säga är att vi har kommunikation!!

Puss och kram

                     // Beckisss

Av Beckis - 4 oktober 2011 17:23

Då är snart Tisdagen över snart ... Så skönt, för vill att veckan ska varar slut snart :D Så man får sova ut.. Var kul ihelgen men d´blev för sent.. Nu ska jag plugga och kolla på tv,sedan så ska mamma förhöra mig, sedan så ska jag nog gå ner te rummet, och göra något.. I morgon har vi frilufsdag, kan bli kul men det kan också blir tråkit.- För har ont i ryggen och i foten fortfarande, fast de är ändå bättre än vad det var igår.. JA det har väl inte hänt så mkt idag heller, iaf inget speciellt...

Så ska plugga nu..

Puss och kram

                         //Beckisss♥

Av Beckis - 3 oktober 2011 19:12

Jag soom trodde att det skulle bli en bra måndag, men det det blev inte så bra... Det började i morse då jag vrikade foten i trappen och ramlade och slog svanskotan i trappen och nu är jag svulen och aldeles blå.. Inte kul, sedan har jag ha´ft ont i huvudet hela dagen,... Men men, hoppas det blir bättre tills i morgon, för vill fara iväg och spela bandy men det kommerr nog inte hända.... Hoppas bara att det är bra tills på onsdag, för då har vi frilufsdag på skolan... Hoppas hoppas... Sedan har det väl inte hänt så mkt mer, fast det är väl till räckligt :O



Puss och kran

                     en arg/sur Beckisss♥

Av Beckis - 2 oktober 2011 19:32

´Ja då har man varit på Zuban, och det var jätte kul tyckte jag men Veronica tror jag inte tyckte det var lika kul.... Men men jag tyckte att det var jätte kul, så jag kommer gå ditt flera ggr.... Nu sitter jag och Veronica och kollar på One Tree Hill jag älskar den serien :D Börjar bli lite trött nu, det kommer märkas på slutet av veckan vad man har gjort i helgen :P INte för jag har gjort så mkt men jag kommer vara jätte trött iaf :P  Men det får jag väll vara då, får sova ut till helgen :P hahah...


Här kommeren dikt som jag tkr om:

♥♥♥

♥Dagen du dog svek du mitt hjärta♥
Dagen du dog å vilken smärta
♥Dagen du dog glömmer jag ej♥
Dagen du dog bestämnde jag mig
♥Dagen därpå var jag hos dig♥

♥♥♥


Kommeneter gärna om vad ni tkr om dikten...



Puss och kram

                        // Beckisss♥

Av Beckis - 2 oktober 2011 12:07

Då var snart helgen slut och det roliga är snart över... Jag och Veronica har haft en grym helg med mkt skratt :D Har varit så kul så man har ont i maggen av allt skratt :P HAhaha..

I fredags så såg vi på film, en jätte sjuk film och sedan en som var bra fast var lite seg... Kaboom borde ni se, då fattar ni vad man menar med en sjuk film... Sedan så låg vi och pratade.. 

I lördags så skulle vi hoppa stutsmatta, men det gick inte för den var blöt, men Veronica ville ändå hoppa men vi skett i det... Sedan så bakade vi kladdkaka och bjöd ner momma, sedan så bjöd jag Madde också :D ♥ Sedan efeter vi hade ätit kakan så gick vi ut och kollade om det var något liv på byn med det var det ine, det ända som hände var att vi såg en bil och att det var bågon fest någon stans i byn... Sedan så gick vi hem och satt och pratatde med mammsen och Madde♥ Hade en väldigt rolig kväll, med tok och skratt..

Idag så vaknade vi, åt fruksost sedan satte vi oss och pluggade lite, och nu sitter vi här och efeter vi har bloggat klart så ska vi fika... Efter vi har fikat så kankse vi ska gå ut lite och sedan in och plugga för vi har prov till veckna :( Sedan kl 5 så ska vi på zumba :D Sedan så ska vi softa i soffan :P Haha...

Imorgon är det skola...

Om två veckor så ska vi kankse fara till Sollefteå och hälsa på moster+ kusineroch gå på höstmarknad :D


Puss och kram 

                     // Beckisss♥

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards