Beckissss

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Beckis - 2 maj 2011 20:20

Jag är fortfarande jätte glad, med det är oxå för att en av mina vänner är glad :D Den närmsat vännen, nä men idag så har det varit en skaplig dag gick ganska fort och mycket skratt efter... Efter skolan så förljde jag med fia hem och medans hon gjorde mat till henne och hennes underbara barn så hjälpte jag den äldste på med prinsess kläder, så söt hon blev. Fast innan de så satte jag på en film till minstigen, det blev tom och jerry där :P men när maten var klar så när de hade ätit klart så satt jag och stirrade på något jag vet inte vad jag stirrade på, men då så såg jag bara att den minsta skulle till och ramla och då skrek jag rakt ut åahh hon ramlar, och när jag då släppte bilden så tänkte jag efeter vad jag sa, och då började jag att skrtta jätte mkt, och när fia tänkte vad jag sa och vart den minsta var så började hon skratta, men det bästa var att hon hade fullt med dryck i munnen så hon höll ju på att spruta ut drycken med :P så jävla roligt vare!   HaHaHa



Kram på er// RebbeEriksson

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards