Beckissss

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Beckis - 29 maj 2011 16:55

I Fredags så for jag ju till sthlm, som alla vet typ, for kl 11.55 från hoting och var framme i sthlm kl 22.45, det var en dryg resa... I Lördags så var vi på min kusins musikal, som hon och hennes klass har fixat ihop. Det var jätte kul att se, för de var så duktiga :) Idag så har det varit loppis här i breddäng, eller dem som bor runt om här har sålt massor av saker :) Vi sålde lite saker... Just nu sitter jag med min kusins dator, för han for i väg med några kompisar, för att gå på bio... Så då tog jag mig tid att sätta mig här :P Imorgon så ska jag och farmor gå på thai masage :) awsome.. Får de som belöming för vi har varit så duktig idag :P Ska shoppa imorgon med :) har inte så mkt mer att berätta just nu :P Snart är det tisdag oxå :)



Saknar Fia jätte mkt♥



Puss och kram RebbeEriksson♥

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards