Beckissss

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Beckis - 7 juni 2011 20:00

Idag var första skoldagen för mitt på 11 dagar, så härligt :D nu går man bara två dagar till så slutar man skolan :) awsome

Har inte hänt så mkt idag mer än att vi har börjat planerat vårat flak tills på fredag, vaje år när man går ut nian så åker vi flak som man gör när man går ut studenten :) SÅ vi tog pengar från våran klass kassa och köpte balonger och kondomer :P över 300 balonger och 10 kondomer :P 14 serpentiner tror jag de blev me :P Kommer bli kul och tråkit :P Haha fast mest kul tror jag, fast mest härligt att slippa klassen sedan :P Börja om på nytt!! ♥ Ikväll har man inte gjort så mkt, för fia är ju borta så man har inte varit med henne, och så vidare. Fast hon var förbi igår kväll och drack kaffe, och fikade muffins som hag hadde gjort :) blev jäte goda ! lägger upp recept och bild senare :)

Nu ska jag kolla på film och sedan sova :D


Grattis Till Anne för hon fyller år idag! ♥ Puss och kram på dig!!



Puss på er, älskar er alla ♥



Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards