Beckissss

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Beckis - 13 juni 2011 16:59

Nu har man äntligen gått ut skolan, vi slutade skolan i fredags den 10 :) Har inte haft tid och lust att blogga något... Men nu har jag de... Kommer komma några bilder och så med :) Har inte hänt så mkt i helgen, mer än att i fredags hade vi släkt och vänner på besök, som vi bjöd på middag :) Det var jätte kul att alla kom, men det bästa med hella kvällen var ju att Madde och Fia kunde komma :) ♥ Ihelgen har varit bra, har inte gjprt så mkt, i Fredags var jag och fias bar ute och cyklade för jag var barnvakt medans hon for till ramsele en sväng :) De var kul, sedan idag så var  jag och anton och barnen ute och cyklade :D de var jätte kuuuuuuul!! Har inte hänt så mkt mer, nu ikv kankse vi ska till fia och spela lite spel, men vet inte om det blir så än ? :( :D


Puss på er alla mina kära vänner ♥♥


    Blomman, med gosedjuret fick jag av min ''syster'' Emmy♥   Blomman jag fick av Fia,Angelina & Amelia♥

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards