Beckissss

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Beckis - 16 juni 2011 22:43

Igår så var jag Emmy, Ellen, Jossan och petra och badade :d de var ganska varmt men ändå kallt, men det bästa va ju att vi hade fett kul :) Innan vi badade så satt vi på busstationen, och pratade, de va inte så kul, så då gick vi till badplatsen och prata... Då kom vi på att vi ville bada så då var det bara att cykla hem och hämta :P Sedan vart de och bada, ellen och Jossan for hem för ellen började frysa, efter ett tag så for petra hem oxå, och sedan så badade jag och emmy ett tag till, sedan så gick vi hem :P


Ikväll så var jag med ellen och Maja och först så såg vi film sedan så gick vi ut och gick, kommer komma bilder av vad vi gjorde :P Idag på dagen så smikade jag Maja och fixade hennes hår, efter jag hade gjort de så for vi och badade:P Haha, fast de var väl tur de, Majas mamma skulle få tuppjuk :D HAha... Har inte hänt så mkt, bilder kommer komma in senare :D ♥



Bara så ni vet så saknar jag Fia(hon är i ö-vik) :( ♥ puss



Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards