Beckissss

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Beckis - 2 april 2012 17:23

Kan nog säga att mitt liv består av musik, musiken piggar upp en jämnt!! :) älskar musik.. Fast vem gör inte det??


Nu har jag nyss ätit och ska snart fara och va barnvakt åt tre underbara jäntor :P haha ska bli kul de!!

Har väl inte hänt så mkt idag, har varit på skolan och inget mer, har haft  en helt vanlig dag!!! Jaja... Men nu längtar jag tills vi får lov... !! ska bli jätte skönt!!


Sitter nu och lyssnar på gammal musik som man lyssnade på för några år sedan :) Dom låtarna är nästan bättre än musiken som kommur nu!! :P haha


  Ska nog fara och åka något nu på lovet, är säker sista gångerna nu!! ska bli kul att åka sista gången nu!! :)


Puss och kram

              // Beckisss<3 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards