Beckissss

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Beckis - 27 april 2012 18:21

Ja då sitter man i lövsjön och väntar på att det ska hända ngt... V sitter och kollar på HA, jag sitter med datorn, gillar inte de. är så drygt... Har nyss varit ute och hjälpt till att kört några plankor till majbrasan!! sedan så knäppte jag några kort ute, så vet inte när ni får se dem ocm det blir ikv elr någon annan dag :P hihi

Dagen har varit helt okej, har varit drygt men det gick bra!! gick så trögt!!

Men det gick fort sista 5 minuterna iaf _:P haha


Ja men ska väl ta och hitta på något sedan :P hihi

Hoppas ni får en bra kväll!!

Längtar till sommaren iaf!!  

Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 27 april 2012 10:11

Nu är det snart helg :) bara några timmar kvar, hahah!! sedan så far man hem till veronica och är där tills på söndag :D kommer bli en rolig helg tror jag :D hihi.. Är ju ledig måndag tisdag också, så de blir ju skönt!! nu sitter vi och har kommunikation men vi gör inte så mkt.. vi siter typ med datorn :P haah... 

Är ju liter sur för jag hade beställt en lock tång som kom idag.. skulle ha med mig den, men det blev ju inte så :( surt elr vad!!!




puss och kram

              // Beckisss<3 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards