Beckissss

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Beckis - 15 april 2012 15:34

Jaha, då var det slut på lovet då :( skulle kunna ha lov en vecka till :P haha, har haft ett jätte bra lov,med mycket skratt och roligheter :)


Torsdag: Var bara hemma och tog det lugnt :D

Fredag: Kollade på film, minns inte vad den hette :P haha

Lördag: Kollade på film med några vänner(In Time) var roligt :D Var till rossön på dagen och hälsade p¨å, sedan på kvällen hade vi middagsbjudning. :)

Söndag: Kollade på film med några vänner( American Pie) :D

Måndag: Var och kollade på när några spelade tv spel :)

Tisdag: Var och gjorde samma sak här :) fast var mkt roligare denna dag!! Var till rossön på dagen och körde lite skoter :D

Onsdag: Var till V en stund medans pappa och bror var till ottsjön och hämtade några saker, sedan for vi till östersund och köpte skor :P haha Var och sa hejdå till sööt Dina :D <3

Torsdag: Mins inte vad jag gjorde :P

Fredag: Var bara hemma :D skönt det med..

Lördag: Gjorde inte så mkt på dagen men det är ju på kvällen som mnan vaknar och gör saker :P var med Issa och satt utanför ica och pratade tills vi började frysa. Sedan så gick vi hem till mig sedan så gick vi till Adam och Majs! :D kul de med :P

Sömdag: Idag så har jag sutit nere vid sjön sedan så gick vi hem och solade :D skönt det.. Passade fotboll med bror med :d kul det, så nu är det vår :d jippi..


Har haft ett helt underbart lov.. Vill tacka alla underbara människor som har gjort mitt lov värt att minnas :D Igen tidig kväll någon dag!!:P haha :D 

Orkar inte skriva allt vi har gjort, skulle bli en hel novell :P haha. Har gjort mycket iaf :D



Puss och kram

              // Beckisss<3 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards