Beckissss

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Beckis - 2 maj 2012 09:40

Ja kan ju säga att det är bästa helgen på länge nu :) har hunnit med såååå mkt!!

Började med att förlja med veronica hem :) de var kul, började fredag med en liten för 20 års fest :) fick lära känna alla :P hihi... Blev inte så sent :) klev upp ganska tidigt typ klockan 9 vaknade jag för att det var så ljust i veronicas rum :( men men, på lördag så vvar vi ute körde fyrhjuling och då körde vi lite ris till majbrasan :P hihi.. När vi hade kört ett tag och vi började att bli klar så skulle jag sätta mig på släpvagnen och så gasade veronicas bror till så jag ramlade baklänges så jag slog huvudet... gjorde ont.. Men tog en alvedon så gick de över :) hihi... Sedan så gjorde vi ordning oss tills kvällens festligheter :) så typ med halv nio gick vi ut i stugan och då lyssnade vi på musik, skrattade och myste :D så roligt!! Kom i säng med halv fyra, var ju ganska trött då!!

For hem på söndag och kom hem och var jätte trött!! Kom hem åt och sedan skulle jag kolla på BB  men så blev de inte, somnade typ ganska fort :P Men efter vi hade ätit så for vi ut med bilen och kollade efter johannesbergs vägen, såg en trappa upp för ett stup eller vad man ska säga.. Så gick upp för den och skulle kolla va det var där uppe, var inge intressant, var bara skog.. Men var fin utsikt åt andra hållet...  Min tanke då jag gick upp var: Vad ska jag göra om det står en björn där uppe?? Jaja, men som tur var det ingen björn där uppe:P hihi.. kommer kort iaf från de och från helgen...

I måndags så satte jag och bror upp stutsmattan, var roligt :) sedan så for vi och spelade basket!!


Igår så var det inventering på ica så fick vakna kl 7 för vi skulle vara där nere kl 8!! var klar iaf till 11.20, sedan så gick vi till issa och fick smaka hennes pankkakor :) var inte äkling som alla säger!! :P hihi, Sedan så duschade hon och då satte vi på Adam hennes löshår och då såg han ut som en tjej!! :P hihi.. Slutade med att Majs fick ta de, var samma färg!! blev en helt annan människa!! Sedan så spelade vi basket och myste ute i solen!! :) hihi var en trevlig dag i går med :)


Kommer bilder ikv kankse, om jag har tid att lägga in dom på datorn :P hihi


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards