Beckissss

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Beckis - 29 maj 2012 17:42

Nu har jag inte bloggat på ett tag, så det är väl dax att göra ett inlägg nu då!!! Så ja, vad ska jag skriva om.. I söndags så konfirmerade sig min bror sådå kom det några släktingar och mina underbara kusiner på besök, var jätte kul att träffa dem :) så var ner till vattnet med dem och badade fötterna, sedan på kvällen var jag och badade fötterna igen, var ju inte så smart för idag har jag varit hemma, haft ont i huvudet och halsen.. Inatt jag jag legat och frusit, typ samma idag med svtatts om vart annat :( inte kul, får se om man far på skolan i morgon.. känns nu som det inte blir skola imorgon, men mycket kan ändras över en natt bara!!:) men nu ska jag snart kolla på bb reprisen sen igår :P hihi.. 

Idag har jag iaf legat och nördat andra avenyn :P haha..

Gud vad jag älskar denna låt..  


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards