Beckissss

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Beckis - 20 maj 2012 20:41

Ja då var det slut på helgen då :( skulle kunna ha någr dagar till, men får väl trösta mig med att det bara är 17 dagar kvar på skolan :) går fort nu!! idag så har jag inte gjort så mkt, har regnat i proncip hela dagen, det är nu ikväll det belv soligt :( skulle ha varit de idag ist :D men hoppas de är fin väder i morgon ist.. Det ända jag har gjort idag, är att förbereda två redovisningar vi har på skolan i morgon :( engelska och svenska, känns gå bra med det är alltid lika nervöst!! men men.. Sedan ikv så har jag hjälpt bror med kemin, han har svårt med de, och en klippa som man är så har jag lätt för de, tkr faktist om de :P men det ärväl typ bara jag som gör de också :P  hihi... menmen.. Efter de så har jag legat och kolla runt på datorn :) händer inte så mkt där.. NU jag lägga mig i sängen och kolla i en tidning, elr läsa ut boken jag har börjat med :) hoppas alla får en fortsatt bra kväll :D


hoppas ni gillade bilderna jag la ut förut :D'

 


puss och kram'

               // Beckisss<3

Av Beckis - 20 maj 2012 12:14

Efter jag hade klipptoch färgat mig :)

         

Bilder från en rolig kväll :D


Puss och kram

              // Beckisss<3   

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards