Beckissss

Alla inlägg under maj 2011

Av Beckis - 17 maj 2011 21:22

Denna dag har väl varit som alla andra dagar, tråkig! Tur man får komma ifrån skolan en tag snart, nästa vecka gäller det, ska till sthlm :D awsome! Längtar jätte mkt, far på fredag nästa vecka kommer hem på onsdag, längat jätte mkt... Om  jag har tur kanske jag kan träffa Anne, så jag inte behöver vänta ända till sommaren ♥ Ja nu snart ska jag gå och lägga mig oxå, läsa på proven så jag klara dom så jag inte får omprov, för då kan jag inte fara ! :( hoppas jag klarar dem :D men älskar er alla min sana vänner!



♥♥Puss på er ♥♥

Av Beckis - 16 maj 2011 18:06

Heeej!

Idag är det mådag, inte kul alls eller på ett sätt så är det de, för det är typ 14-15 dagar skoldagar kvar bara :) Awsome! Längtar tills vi går ut nu! Har inte hänt så mkt idag, har varit en riktig tråkig dag... Hade en diskussion idag vems som är fjortis. kul det:P JA ikv blir det väl inte så mkt gjort, ska väl kolla på tv och plugga samhälle :( 


Ska köra n tävling nu! Tävlingen går ut på att ni ska kunna svara rätt på frågorna jag ställer! den som har flestpoäng vinner att bli länkad till min sida, sedan gör jag så jag följer din blogg, om du har någon :) KOMENTERA NU!!!!!

max 15 poäng kan man få

1. VAd heter jag i Förnamn?

2. Vilka två smeknamn använder jag?

3. Vilka saknar jag oftast? Försa bokstaven ger 1 poäng hela namnet ger 2 poäng





KOMENTER tävlingen slutar på torsdag! :D


<a href="Följ">http://www.bloglovin.com/blog/2087441/rebbeeriksson?claim=pydvxvkmc6k">Följ min blogg med bloglovin</a


Älskar er ♥


Av Beckis - 15 maj 2011 15:53

Denna helg har gått jätte snabbt!

Igår så var det 50 års kalas igen då, men det var inte samma röj, så då gick jag till fia:) De var mycket roligare än att vara på en pensionärs(stavning) fest! Var mycket mycket mycket roligare förra helgen, hoppas vi gör om det snart annar iaf nästa år :D

Igår kväll då hos fia så spelade vi kort och kollade på tv men vi pratade väldigt mycket med :) Skratt och tok :) Ja idag har jag sutit med datorn hela dagen för att skriva klart mitt historia arbete, inte det roligaste men det måste ju göras de med :) Nu snart så ska jag väl at och kolla igenom samhälle, har prov på det på fredag :( Imorgon är det måndag, inte kul men det är typ bara 2 veckor kvar nu :D awsome!

Rätt låt vann inte igår iaf!!!


HA det så bra nu alla mina bästa vänner :) ♥

Puss på er♥

Av Beckis - 14 maj 2011 17:10

Igår kväll så var jag hos fia, och muntrade upp henne :) hade jätte trevligt.. Idag så var jag förs med jossan sedan så for vi upp till sofia och pratade och skrattade, är så roligt att vara med dom trvå :) Ikväll är det 50 års kalas med gammlingar typ, ingen kommer vilja festa. Så efter vi har ätit så ska jag gå till fia och jossan och ha lördags mys med dom:) awsome! Så nu for jag hem för jag skulle kopiera någon låt text som vi ska sjunga för a-l :) kul att fara hem och få skriva lite.. Längtar tills maten e klar så man får fara där ifrån, är inte pigg och vara där>! Men men , vad gör man inte för sina vänner! Har princip regnat hela dagen! Men skriver mer imorgon så får ni veta vad jag gjorde ikväll/natt :) Puss på er♥



Saknar att ni inte var här ikv med A,F,C,L mfl:) ♥ älskar er!

Av Beckis - 13 maj 2011 17:19

Har regnat i princip hela dagen, gillar inte! HAr inte hänt så mkt idag heller på skolan... Idag när jag kom hem så satte jag mig med datorn och ritade lite, gjorde en sak till min kompis! Älskar henne men inte kul och se henne ledsen och trött... Blir bara ett kort inlägg idag, bir nog ett längre imorgon eller på söndag :)


Puss och kram <3

Av Beckis - 12 maj 2011 16:21

Snart är det äntligen helg igen :) Kalas på lördag igen, men kommer inte vara samma ös som det var förra lördagen :( synd är det, för det var ju kul :) Har varit en bra dag idag fick reda på att jag klarade vg i ett av proven idag, blev glad för jag brukar bara klara mig tillg :) Hade kemi prov idag med (electrokemi) hoppas de gick bra , nu siter jag och pluggar geografi(befolkningsgeografi) tkr inte om de.... Inge bra väder här länge synd de, för jag som ville sola idag med!  KNÄPPTE lite kort igår ute som jag kommer lägga in framöver, ni får gärna komentera dom blderna:D kankse kommer byta namn på min blogg framöver, medelar om det bli så och vad jag heter då :)


Puss på er ♥

Av Beckis - 11 maj 2011 16:25

Har varit en bra dag idag med, fia har ju varit på skolan idag så då var det lugnt :D Har inte hänt så mkt mer än att jag har köpt lite kläder idag :D Ska sätta igång och plugga till kemi provet nu :(


Träffade Maja idag när vi skulle handla på ica, och vi började prata om allt det roliga som hände i lördags och vi kom fram till att vi saknade anne :) VI har bestämmt att vi ska hyra ett jet nu och fara och dansa och kramas med dig :P Vi saknar dig enormt mkt, bara så du vet ♥


Puss och kram ♥

Av Beckis - 10 maj 2011 21:52

       

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards