Beckissss

Alla inlägg under maj 2011

Av Beckis - 10 maj 2011 14:36

Idag är det typ bara 20 skoldagar tills jag går ut nian :D men det är 20 långa tunga dagar :( JAja får stå ut dom dagarna.

Idag har det varit en ganska bra dag men den skulle nog ha varit bättre om fia va där :D Ingen som har ett jet plan och en pilot som någon vill låna ut till mig? Tänkte först vara ner till sthol och sedan stanna där tills det 31 maj :D skulle sitta fint! MEn det kommer inte att hända får nog vänta till sommar lovet ist :D Känner på mig att vi ska fara till sthlm då. Nu ska jag gå ut och läsa kemi, sola och lyssna på en av mina favorit låtar MORENA :D Älskar den låten men det är väl för man har så fina minnen av den :D ♥


Vi fick sluta 1h tidigare idag, jätte glad över det :)


Puss på er mina fina underbara vänner ♥ Hoppas det är bra med alla neråt i sverige :P ♥

Älskar er, men det viste ni ju redan ♥ AFCS :P lista ut vad det betyder :) ♥


Av Beckis - 9 maj 2011 16:55

Har varit jätte glad idag, fast jag har haft det så tråkit... Är så less på skolan nu! Vill gå ut skolan nu vill ha ett slut på grundskolan, och börja med något som man tkr om att göra :)


Det är bara måndag och jag är redan less= inte bra!

Men nog om det, har annars varit en skaplig dag, har lyssnat på musik hella dagen, för jag la in musik på mobilen igår kväll, låtar sedan helgens musik :D Har inte glömmt något som hände ihelgen, kommer bara ihåg det änu bättre, nu när man har piggnat till :P


En av mina så kalade vänner har inte pratat med mig på hella dagen, så jag har börjat tänka att hon är inte min vän heller... Nu på slutet har hon varit så konstig. Men jag bryr mig inte om det, har skaffat nya vänner ihelgen och har flera vänner som man kan prata med om nästan allt :) älskar er♥ 

Hoppas att alla har haft en bra dag, ♥


Pussar och kramar till er från mig ♥ och hellst till 2 personer :) A & S

Av Beckis - 8 maj 2011 17:51

Denna musik kommer jag bara att förknippa med alla som dansade, Så det var jag Madde och Anne som dansade Zorba the Greek... ♥ Ass kul va de! Kommer förknippa Morena med Anne♥ Och alla annan musik med alla ♥ 


Av Beckis - 8 maj 2011 17:38

Gud vad jag har älskat denna helg! Det har varit fullt ös hela helgen, 50 års kalas vet ni!


Fredag: Började att A,F,C,L,K och P-A kom från sthlm för att vi skulle överaska Anna-Lena för att hon fyller 50 år! Så då på kvällen så blev det förfest med dans, och skratt... Ni fattar inte hur kul det ha varit han skaffat vänner för livet ♥

Lördag: Fest hella dagen, det började med att vi gick på en promenad och sedan satte vi i gåg med att fixa maten och hålla på så, fixa till sig inför kvällen :) Det blev mkt god mat och mycket roligt folk.. Vi hade Tony Irving(Fredrik) med på festen, herre gud vilken kopia :P

MEn men, det var jätte kul    Denna helg kommer man aldrig att glömma, för den är så mkt värd, för oss alla..

Det var andra gången jag träffade Anne och fredrik, men det känns som om man har kännt dom hella sitt 15 åriga liv :P men det är bra för då kan man vara sig själv.

Och dom andra har jag inte träffat, eller Jo Kerstin och P-A :D men inte dom andra. HAr varit en hellt fantastisk helg, eller vad säger ni !


Hoppas bara att det blir som jag vill i sommar att vi far ner till sthol och hälsar på hos Anne och Fredrik, skulle vara as kul, då skulle de bli mycke dans och tok :) ♥♥♥ älskar er♥


Puss på er underbara människor♥


♥♥Kommer lägga upp musik som vi dansade till!!!♥♥

Än en gång så älskar jag er!♥

Av Beckis - 6 maj 2011 20:32

Äntligen helg ! idag så blev det jag som lagade middagen och det blev tre rätters middag :D

Förrätt: Toast med skink röra.

Varmrätt: Kött och rostade grönsaker.

Efterrätt: Glassbomb.

Allt blev en höjdare när man får bjuda sin underbara familj :) Nu ikv så ska vi till några och prata om morgon dagens 50 års kalass, för kalss :P har inte så mkt mer och säga än att det har varit  en bra dag, och maten blev jätte god :D



Puss och kram RebbeEriksson ♥

Av Beckis - 5 maj 2011 21:25

Kvällen har beståt plugga och roat sig litte.

Pluggade geografi och strindberg sedan smsade evve och frågade vad jag gjorde, och just då så satt jag och kollade på tv. Då fick jag till svar att hon hade tråkit och ville gärna hitta på något, med just då så viset hon inte riktigt vad vi skulle göra, några minuter efter de så skrev hon att vi skunde kanske fara och passa lite fotboll, och det gjorde vi:D Kvällen blev änu bättre när det var några som kom så vi blev ju inte ensamma :P Sedan så var vi kanske där i 1h eller något sedan fick vi skjus hem:) kul kul :P Dagen blev ju bättre till slut iaf :) Har skrivit om lite saker med fia som jag inte tar upp här, lite tråkiga saker iaf!



Puss och god natt :* RebbeEriksson




Detta ska vi göra om evve :D

Av Beckis - 5 maj 2011 17:38

IDag har jag varit så jävla dryg, fia blev irreterad på mig för jag var de... :P Men idag har väl varit som alla andra dagar nästan, vi började dagen med att ha nationella prov i matte och sedan hade vi 1h 10 min rast för man blev ju klar så tidigt, ganska skönt! På rasten så satt jag och evve borta i fiket med fia och höll henne sälskap :) kul de, sedan hade vi idrott, ganska kul! sedan har det inte hänt så mkt mer, mer än att man måste träna in Afrikas länder till i morgon och den förbaskade Agust Strindberg!! KAn ni säga varför man måste veta något om han det räker väl om man vet vad ha heter :P Kommer ändå inte ha någon nytta av han sedan! MEn men har man en gammla lärare så!!! Nä nu ska jag fortsätta att plugga så jag lär mig något ::P



Puss och kram RebbeEriksson :D

Av Beckis - 3 maj 2011 17:49

Idag är jag fortfarande glad, men då är jag trött!

Dagen började med att jag höll på att sova för länge, sedan så höll jag på att komma för sent på lektion, för jag viste inte vart vi skulle vara :P Har inte hänt så mkt annat! Men det bästa idag var ju att vi hade fia på en lektion och då satt vi i fiket och spelade kort, ritade och pratade, när det var meningen att vi skulle träna till samhälls provet den 20 maj :P Förljde med fia och hämta barnen idag med, konstigt (NEJ). Sedan så for jag hem och pluggade lite sedan gick jag ut och hoppade stutsmatta :D de är jätte kul tkr jag :) Sedan ska jag fara och säga grattis till ali för han fyller 7 tror jag :P Han och hans lillebror brukar jag vara barnvakt åt på sommrarna :)

Ska äta middag nu! Så ha det så bra! :D


Puss och kram// RebbeEriksson

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards