Beckissss

Alla inlägg under maj 2012

Av Beckis - 20 maj 2012 12:14

Efter jag hade klipptoch färgat mig :)

         

Bilder från en rolig kväll :D


Puss och kram

              // Beckisss<3   

Av Beckis - 14 maj 2012 19:59

Äntligen så har man fått klippt sig och färgat håret :) blev jätte nöjd, bild kommer senare!!

Var där från kl 8 i morse till 11 på dan :P 3 h, haha, tog ett tag!! Men de var de värt


Ikv så har jag hoppat stutsmatta med Majs och D :) var grymt kul :D sådet måste vi nog göra igen :D hihi...

Lång helg  till helgen, ska ha film kväll med majs då :D


 


Puss och kram

             // Beckisss<3

Av Beckis - 13 maj 2012 14:22

Ja idag är det söndag och har inte änt så mycket, har varit till rossön med pappa och hämnta bror för han har varit på konfa läger :P haha.. Nu sitter jag och kollar på tvoch grubblar på hur jag ska klippa och färga håret i morgon :P ska inte ta så mycket på längden och ska mest bara toppa det, men färgen vet jag inte.... Vill ha ljust, men vet inte om det går!!! 


Ska klippa mig kl 8 i morgon bitti, har bara 1 lektion i morgondå :D jippi!! sedan så har jag bara två dagar kvar, sedan är det helg :D KOmmer gå så fort i veckan :D Jippi!!


Nu ska jag göra ngt viktigare än att sitta med datorn :P haha

 


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 12 maj 2012 21:07

Ja idag så har jag hjälpt min kära vän Fia att packa ut alla saker från lägenheten, allt är nästan ute är bara lite små plock kvar :)Har varit en helt rolig dag :D Inte klaga, varit blåsigt men skönt. Blev soligt på kvälskvisten så det är toppen!!


Nu ska jag gå ner kolla på tv och plocka lite :P haah, får väl fortsätta då man redan är på hugget!! Imorgon är det söndag och fia far, kommer vara tråkigt, men får fara pch hälsa på henne i sommar, kommer som sagt sakna henne jätte mycket, för vi har jämnt så roligt ihop :D Men men, förstår också varför hon vill flytta, har träffat en sån snäll kille, en kille som hon behöver :D glad för hennes skull :D <3 

Hoppas hon kommer få det bra och allt går bra för henne och barnen :) <3

Älskar er<3

 


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 11 maj 2012 20:59

Filmen som vi såg på skolan idag var rätt så bra, lite seg men bra :D hihi

Fins inte så mkt att berätta om den..


Ikv så har jag varit ute och kört moped, kom hem och kollade lite på tv, sappade mellan kanalerna och fick syn på en film på tv 7 (Rallybrudar) rolig film de :P haha... så sitter och kollar på den nu :) sedan efter den så blir det bb :) brölopp där ikv :D hihi, tänk vilket minne att gifta sig där inne :P hihi... hoppas alla får en fin kväll och en trevlig helg :)

Längtar efeter sommaren, just nu känns det som att den aldrig kommer att komma... Är så grått och pisigt väder =( huvva ligen!!!




Puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 11 maj 2012 12:22

Nu ska vi till och kolla på film på på skolan nu, och vi ska se denna film....

Får väl se om den är bra :P haha


Puss och kram

              // Beckisss<3 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards