Beckissss

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Beckis - 4 oktober 2012 19:00

Less man blir då det är torsdag och man tror det är fredag:P jaja bir ingen bandy för mig ikv för jag känner mig inte riktigt frisk tråkigt att stå över men vill inte bli sjuk.. så ligger nu hemma nere i mitt rum och lyssnar på musik och skriver med en underbar vän :) Fick mina skor idag, synd bara att jag bara kunde ha ett par dom andra fick vi skicka tillbax för dom var jätte små på storleken.. :( men kunde iaf ha vinterskorna :) glad för de iaf!

Men här kommer det två bilder :)

    Dina blev kär i mina rosa brillor i lördags :P hihi, sööt unge<3

 

Hade tråkigt på lektionen så tog och pärlplattade lite och gjorde denna :D blev riktigt nöjd :D


puss och kram

               // Beckisss<3

Av Beckis - 4 oktober 2012 08:27

Idag så är det kanelbullens dag så därför bjuder jag på en bild på bullarna jag bakade igår med mamma :)

Mina vackra bullar :)  


Puss och kram

              // Beckisss<3


Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards