Beckissss

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Beckis - 9 oktober 2012 18:13

jaha då har man varit hemma idag för man har blivit sjuk, inatt så har man legat i feber troligen för jag har frysit hela natten och idag har jag mått sådär.. så vet inte om jag ska gå på skolan i morgon elr om jag ska vara hemma!! Känner mig ganksa less, skulle va skönt att få lov, men längtar till lovet iaf, ska bli ett bra lov om allt bara blir som jag har tänkt mig:D hihi

Less på folk också som blir sur över ngt som ingen annan skulle bli sur över, skumt jag vet!! sedan inte parata med en, jaja det är väl så man ska va :P elr inte!!! så det är väl de som tar min energi just nu.. funderar ganska mkt vad jag har gjort, men det är igentligen inget att lägga energi på men blir bara så!!


ajaj, ska nu ta och spela lite sims :P  haha, tack lina för jag fick låna de :) glad för de!!


  Puss och kram

                 // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards