Beckissss

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Beckis - 31 oktober 2012 16:37

Du är en solstråle

som kom in i mitt liv.

Du är havet

som man hör

när man vaknar till

Du är blomman

som gör att när man är med dig

så blomstrar jag.

Du är ett träd

som står på med båda fötterna på jorden.

Du är min vän

men du är inte bara det!

Du är en sann vän!

Vänner som du

finns det inte många av

och jag är tacksam

att du finns hos mig.

Du är guld värd <3

     

Vänner är nog det bästa som finns i livet!

Jag är därför glad att du finns<3

Älskar dig min underbara vän <3

Puss och kram

              // Beckisss<3 

   

Av Beckis - 31 oktober 2012 13:31

Ja idag är det en väldigt bra dag :) är hemma själv och det är sol ute :) har varit ner till älven och knäppt lite kort :) sedan efter de så for jag ner på ica och hndlade lite till middagen idag :) Nu sitter jag och kollar på kläder på datorn och pluggar lite med..

Men här kommer de lite bilder iaf :D

Kladdkakan som jag gjorde igår till momma:D  

                       

Älskar min mobilkamera för det blir så bra bilder :D men det är väl det ända bra på den med :P

Hoppas iaf ni gillar bilderna :)


Puss och kram

             //Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards