Beckissss

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Beckis - 19 oktober 2012 22:43

Ja denna vecka har gått ovanligt fort :P kan ju bero på att jag fyllde år i onsdags och den dagen var toppen:) fick jätte fina presenter och god mat och en god tårta :D hihi.. tack alla som gjorde min dag :)

Idag så skulle hannah va på skolan, men då hade hon blivit sjuk :( inte kul!! men det gick.. Fia kom också hem i helgen :) var grymt kul att träffa henne och barnen, var sjukt länge sedan man träffade henne nu :( men då man träffas är det mkt roligare :D <3 hihi


Har inte så mkt mer att berätta mer än att jag fick en present som värmde i mitt hjärta:) tack vänner för presenten och texten som du skrev :) <3 


Nu sitter jag och kolllar på x-factor och sedan ska jag nog gå och sova, är så sjukt trött :) 

Längtar redan till nästa helg iaf :D <3 hihi

 


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards