Beckissss

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Beckis - 27 oktober 2012 15:59

Jaha då har man fått lov, känns jäkligt bra:D hade ju disco igår för 1-6:an :) va jätte kul, kom inte så jätte många men vi fick ihop lite pengar iaf :D ja sedan så efter de så följde hannah med mig hem och då kollade vi på film och åt lite godis :D kul de, skratta gjorde vi oxå:) menn var så sjukt trött så orkade inte så mkt! ja sedan så sov vi :) och under natten så råkade jag putta ner hannah på golvet, var ju inte alls meningen :P haha!! aja..

Idag så har vi inte hunnit så mkt har varit ute och gått och nu sitter vi med datorn och sjunger :P hihi!! 

Ikv så ska vi kolla på film och  bara ta det lungt :D hihi!!'

Ha en bra dag, lov alla härliga personer :D

Puss och kram

             // Beckisss<3 

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards