Beckissss

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Beckis - 4 juni 2012 15:40

Nu kan man säga att man är riktigt less på skolan...Började imorse då jag stängde av alarmet för att jag skulle kliva upp, men tydligen så klev jag ijnte upp utan somnade om.. Inte bra.. Men det gick ju på någe vis.. Det som brukar ta 1 ½ h :P haha.. vet inte hur jag lyckades... Jaja.. Sedan kom vi på skolan och gick ner på hempanoch hade genrep tills ikv.. Gick bra... det tog 1 ½h så vi var klar typ till halv 11.. Sedan dess så har vi varit lediga.. Och nu väntar vi på maten och sedan ska vi nerpå hempan.. Kanju säga att denna dag är ju inte bara lite dryg utan mycket dryg.... jaja, kommer väl gå på någe viss ändå!!!

less ja...   



Puss och kram

                  // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards